Busy busy

Publicerat: 2009-04-22 kl. 07:07:00

Eller inte. D har varit här i tre dagar och vi har knappt gjort ett skit men haft det jävligt soft.
Nästan varit lite romantiskt hör o häpna. Nattbad i polen och promenad på stranden ;)

Var och såg Fast and the Furious, fan vad jag älsar de där filmerna. Alla utom 3:an, Tokyo drift. Sjukt dålig var den.
4:an får iaf 5 pullor av 5 möjliga :)

Spelade biljard sista kvällen också. Jag har inte spelat biljard på säkert 10 år och hade minne av att jag alltid sköt kulorna av bordet men så var det inte. Jag och D låg på samma nivå som tur var. Han var inte heller något proffs. Men jag måste nog säga att det är sexigt med killar som är bra på biljard.

Kommer faktiskt att sakna den här lghten jag har här i Miami. Den är jätte mysig o praktisk faktiskt. Får se vad jag får för råtthål i NY.

8 dagar kvar nu.

Imorn är det dags för sushi middagen på Kung Fu igen. Den godaste jag någonsin ätit har följande i sig: Crabsticks, avocado, creame cheese, spicy tuna on top and tempura flakes. Är som godis. Äter säkert 12 bitar varje gång. Verkligen jättebra när man har tajt partyklänning på sig.




Kommentarer
malin säger:

är sushi verkligen gott ? :)

2009-04-22 | 16:20:45
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
malin säger:

okejokej ;)

bor du i usa? :)



okej!

2009-04-22 | 17:02:38
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
EN STRIPPAS BEKÄNNELSER säger:

snygg blogg

2009-04-22 | 18:19:42
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Bylund säger:

saknar du inte oss längre =(

2009-04-23 | 08:17:45
jenny säger:

nee hon saknar bara mej.. ;)

haha

2009-04-23 | 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback